سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*
*
*
*
*
*
*
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شادی در دستان توست! - ام بـــــــی ام تــــــــــو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش راهنمای عمل و عمل ظرف فهم است . [امام سجّاد علیه السلام]
ام بـــــــی ام تــــــــــو
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • یک قدم کوچک بردار و شاد شو .

    امیدوارم مطلبی که پیش روی شماست برایتان مفید باشد.شاید همین حالا علاقمند به امتحان و به کارگیری برخی پیشنهاداتم برای بهبود خلق و خویتان باشید . این پیشنهادها از منابع متعددی گرفته و استخراج شده اند و در زمانها و موقعیتهای گوناگون هم به من کمک کرده اند و برایم سودمند بوده اند .

    1.برای خودتان وظایف و عملکردهای اندک و کوچک ترتیب داده و تعریف کنید. امور جزئی که برایتان شادمانی و رضایت به ارمغان می آورند چه هستند ؟ این شادمانی میتواند خواندن یک مجله پر زرق و برق و تماشایی باشد یا نوشیدن یک فنجان قهوه ، قدم زدن در حومه شهر،یک حمام طولانی آبگرم و یا گپ زدن با یک دوست . به همه آن چیزهای اندک یا جزئی که شادکامی و رضایت را برایتان به ارمغان می آورند توجه کنید و مطمئن شوید که آنها را همه روزه انجام میدهید .

    2.با مشکلاتتان برخورد کرده و دست و پنجه نرم کنید،آنوقت عمل کنید . فقط اجازه ندهید که مشکلات در پس زمینه ذهنتان ریشه بدوانند ، سعی کنید به آن دسته از مشکلاتی که میزان زیادی از انرژیتان را مصرف می کنند و شما را آزرده خاطر می سازند ،فکر نکنید  تاثیر و تصدیق وجود مشکلات و فکر کردن به راههای مقابله و مواجهه با آن ، اعتماد به نفس و مستقیما عزت نفس تان را بهبود بخشیده و افزایش خواهد داد .

    3. قدر آن چیزهایی را که الان دارید بدانید . این طبیعت بشر است که با دیدن شادی دیگران ، به شانس و بخت خوب این افراد حسد می ورزد . اما حقیقت امر این است که شما نمی توانید متوجه واقعیات زندگی این افراد باشید . من یکبار شنیدم که کسی می گفت ، اگر احساس حسادت در وجود شما ریشه دوانده ،معلوم است که واقعیات را نادیده انگاشته اید . به هر حال شما در زندگیتان تابع یک سری واققعیات هستید . پس قدرشناس آن نعمتهایی باشید که دارید .نعمتهایی چون سلامتی ،دوستان ، فرزندان تلاشهای گسترده و تواناییتان در ورزش ، هنر یا کار .

    4.به جنبه های مثبت زندگی نگاه کنید . دیدن نیمه پر یا خالی لیوان کاملا درست است و صحت دارد و این بستگی به درک و تصور شما از موفقیت تان دارد . من یکبار زنی را دیدم که واقعا مرا با تعریف از زندگی و عشق و علاقه اش به دیگران شادمان کرد . از آن ملاقات چند سال نگذشته بود که او را دیدم که چند هفته بود شوهرش مرده و پسرش هم به همان ترتیب کشته شده بود . تصمیم گرفتم تلاش کنم زندگی مثبتی مثل زندگی او داشته باشم و هرگز اجازه ندهم که سختیهای زندگی مرا از مسیرم منحرف کنند . {من در همین جا برای شوهر و فرزند این زن طلب آمرزش می کنم }

    5. کتابهای تعالی بخش بخوانید و به موسیقی شاد و مثبت گوش کنید . خواندن چند صفحه از کتابهای روح بخش و معنوی مورد علاقه یا کتابهایی در مورد زندگی و حیات و آنهایی که تاثیر معنوی خوبی روی شما دارند این اطمینان را به شما میدهد که دیگران هم در زندگیشان سختیهایی را تحمل کرده اند تا به اینجا رسیده اند . به شعرها وموسیقی مورد علاقه تان توجه کنید . دانشمندان ثابت کرده اند که موسیقی تاثیر مثبتی بر ذهن دارد . حالا امتحان کنید و ببینید که چه تاثیری روی شما دارد . 

      همواره لبخند بزنید و شاد باشید .      



    الــــــــــــکـس ::: شنبه 87/2/14::: ساعت 4:44 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    Google


    در کل اینترنت
    در این سایت

    دریافت کد

     

    کد دوکاره جستجو گر گوگل

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :103065
    این صفحه را صفحه ی خانگی خود کنید
    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    سفارش تبلیغ
    سفارش تبلیغ
    Click Here To Navigate
    سفارش تبلیغ
    --------------------------------------------------------------------------------
    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ام بـــــــی ام تــــــــــو

    >>لوگوی دوستان<<
    سفارش تبلیغ
    سفارش تبلیغ

    من یک به دنبال با سن با کد شهر
    تا

    p.d

    -----------------------------------------------------


    Javascripts


    >>موسیقی وبلاگ<<
    ">
    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<