سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*
*
*
*
*
*
*
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
5راه اثبات شده برای جلوگیری از ریزش مو - ام بـــــــی ام تــــــــــو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تدبیر پیر را از دلیرى جوان دوست‏تر مى‏دارم . [ و در روایتى است ] از حاضر و آماده بودن جوان براى کارزار . [نهج البلاغه]
ام بـــــــی ام تــــــــــو
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • 5 راه اثبات شده برای جلوگیری از ریزش مو
    ریزش مو یا عقب نشینی مو ، یک مشکل همگانی است . اغلب اوقات ما هیچ نقشی در ریزش موهای خود نداریم ، بلکه این بستگی به ژن ما دارد . شما احتمالا روشها یا قرص هایی را برای جلوگیری از ریزش موها امتحان کرده اید اما نتوانسته اید از ریزش آنها جلوگیری کنید . حالا بد نیست که این مطالب را بخوانید و از آن بهره ببرید . این روشهایی که برای جلوگیری از ریزش مو بیان شده است از جمله روشهایی است که همه کارشناسان آن را اثبات شده می دانند و اکثرا در سراسر جهان همین روش را تجویز می کنند که روشی آسان بدون هزینه کردن مبلغ و همچنین بدون استفاده از قرص های شیمیایی است . امتحان کردنش برای کسانی که همه نوع روش را برای جلوگیری از ریزش موهای سرشان امتحان کرده اند و تا به حال نتیجه نگرفته اند ضرر ندارد و فرقش با آن روشها در این است که لااقل آن مقدار مویی را که در سر دارند از دست نخواهند داد .   

    وارونه کردن بدن: یکی از علتهای اصلی ریزش مو کمبود جریان خون در پوست سر است . حرکت دادن یا مالش ماهیچه های پوست سر ممکن است باعث جبران این کمبود شود . راه حل ساده این است که به جای مالش پوست سر ، بدن را در حالت وارونه قرار دهید تا خون بیشتری در پوست سر جریان پیدا کند . به پشت دراز بکشید و نیمه بالایی بدن خود را از تخت آویزان کنید . سر شما در پایین ترین نقطه قرار خواهد گرفت . راه ساده دیگر اینکه بر روی زمین دراز بکشید و پاهای خود را به کمک صندلی بالا نگه دارید . پاهای شما باید در زاویه ?? درجه باشد .

    تغذیه: عملکرد بدن شما بستگی به تغذیه شما دارد . پس اگر آنرا با چربی و روغن تغذیه کنید بدن آن را ذخیره می کند . چربی و روغن مخصوصا برای افرادی که پوست سر چرب دارند مناسب نیست . گوشت بدون چربی ، رژیم با فیبر گیاهی بالا و استفاده از مولتی ویتامین هایی که شامل بیوتین و روی {? عنصر اساسی مقوی برای رشد موها } هستند ، جایگزین آن کنید . می دانم که تغییر عادت غذایی آسان نیست خصوصا وقتی سالها به روش خاصی از غذا خوردن عادت کرده اید ، ولی به این فکر کنید که تغذیه مناسب موها ، امری ضروری در جهت استحکام و زیبایی آنها است .

    انرژی حیاتی: بدن شما با انرژی حیاتی عمل می کند. این انرژی ? شکل دارد  که یکی سرد است مثل آب و دیگری گرم مثل آتش . برای اینکه بدنی سالم داشته باشید این دو را بطور مرتب در حالت تعادل نگه دارید . اکثر مردمی که موهای کم پشت دارند انرژی گرم در بدن آنها زیاد است . این گونه افراد دوست دارند غذاهایی با انرژی گرم بالا مثل گوشت و حبوبات استفاده کنند . بدانید مو با انرژی گرم مرتبط است . پس شما باید غذاهایی مثل میوه جات ، سبزیجات ، سویا ، آواکادو ، گوجه ، خیار ، کرفس ، موز و ... مصرف کنید . غذاهایی مثل همبرگر ، پیتزا ، استیک ، سرخ کردنی ها ، جوجه بریان و خوردن هر چیزی را که روغن زیاد و طبیعت گرم دارند ، کاهش دهید .

    اگر شما جویدن میوه جات و سبزیجات را دوست ندارید به شما توصیه می کنم : یک مخلوط کن تهیه کنید . میوه ها و سبزیهایی که جدا کرده اید داخل آن بریزید بعد یخ را به آن اضافه کنید و مقداری ماست روی آن بریزید و مخلوط کن را روشن کنید . این تکنیک به ما کمک می کند ? برابر میوه و سبزی ، نسبت به روزهای عادی مصرف کنیم . یک نوشیدنی مقوی را تصور کنید که از یک سیب ، دو هلو ، یک موز ، یک هویج ، یک گوجه ، سه ساقه کرفک درست شده است ، یک نوشیدنی ملایم و خوشمزه !

    حذف مواد سمی: اگر می خواهید موهایتان از طریق بدن سالم رشد پیدا کند مواد سمی استفاده نکنید . جذب اصلی توکسین توسط کسانی که الکل و تنباکو مصرف می کنند صورت می گیرد . اگر سیگاری هستید آن را ترک کنید . اگر نوشیدنی های غیرمجاز مصرف می کنید آن را ترک کنید . حذف این دو عنصر سمی باعث توقف ایجاد توکسین در بدن می شود . تلاش شما در جهت استفاده از رژیم غذایی و تعادل بخشیدن به انرژی حیاتی این عادتهای مخرب را از میان بر می دارد .

    رها شدن از استرس: وقتی تلاش می کنید جریان خون بالا و مواد مقوی را به موهای خود برسانید تنها یک عامل طبیعی می تواند مانع این پیشرفت شود: "استرس" .

    وقتی استرس دارید هنگام اخم ماهیچه های پوست سر شما تحت تاثیر قرار می گیرد و این مانع رسیدن جریان خون به ریشه های مو می شود . بدون رسیدن مواد غذایی توسط خون پیاز مو از بین خواهد رفت .

    استرس بخش طبیعی زندگی است . تفاوت بین افرادی که خوشحال و آزاد هستند با افرادی که اخمو هستند این است که آنها به راحتی آرام می شوند و نگرانی را از خود دور می کنند . در این دنیای زودگذر عجیب توانایی غلبه بر استرس و تمرکز پیدا کردن ، کالای کم یابی است . بیشتر مردم به سادگی نمی توانند بر استرس غلبه کنند . 

    دو راه برای حذف استرس از زندگی

    فکر کردن را یاد بگیرید : بله درست است فکر کردن . بنشینید و به گذشته فکر کنید . به چیزهایی که حسرت انجام یا انجام ندادن آن را داشتید فکر نکنید. فقط به گذشته برگردید . پیشنهاد می کنم فکر کردن را یاد بگیرید . حتی اگر از کتاب یا رادیو یا کلاس خصوصی باشد . این یکی از مهارتهایی است که زندگی ای بدون استرس برای شما بوجود می آورد .

    برنامه ریزی کنید : وقتی نقشه یا هدفی دارید از میزان نگرانی شما کاسته خواهد شد . قدم به قدم گام برداشتن با نقشه در جهت غلبه بر مشکلات برای ما حسی از اطمینان و امنیت فراهم می کند . شما سردرگم نیستید چون برنامه دارید . تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که قدم در این راه بگذارید و شروع کنید . برنامه ریزی استرس را کاهش و خلاقیت را افزایش می دهد . این مسئله نه تنها رشد موها را بهتر می کند ، بلکه در انجام کارها موفق تر عمل خواهید کرد .

    امیدوارم که نوشته هایم در کاهش نگرانی شما از ریزش موهای سرتان موثر واقع شده باشد .



    الــــــــــــکـس ::: شنبه 87/2/14::: ساعت 4:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    Google


    در کل اینترنت
    در این سایت

    دریافت کد

     

    کد دوکاره جستجو گر گوگل

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 29
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :103074
    این صفحه را صفحه ی خانگی خود کنید
    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    سفارش تبلیغ
    سفارش تبلیغ
    Click Here To Navigate
    سفارش تبلیغ
    --------------------------------------------------------------------------------
    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ام بـــــــی ام تــــــــــو

    >>لوگوی دوستان<<
    سفارش تبلیغ
    سفارش تبلیغ

    من یک به دنبال با سن با کد شهر
    تا

    p.d

    -----------------------------------------------------


    Javascripts


    >>موسیقی وبلاگ<<
    ">
    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<